2013. január 10., csütörtök

Kézmelegítő(k)

Az első, nagyon kezdőknek való, azaz pofonegyszerű, kötött kézvédőt minden leírás nélkül, csak úgy, kérésre (fázott a praclikája) a lányomnak készítettem még december elején...


Aztán arra gondoltam, ennek biztosan örülnek Karácsonyra a másik, fogadott lánykám is a cégben, így neki is böködtem egyet gyorsan... még mielőtt elutaztunk (éjjelenként, elég kómásan, de kész lett!):

És most a következő héten szeretnék megint készíteni egyet, mert nekem sem lenne haszontalan egy ilyen. Persze valószínű elcserélem majd a csemetémmel, mert neki a lila és a rózsaszín sem igazán a szívecsücske, és találtam, nekivaló, "rókás-hangulatú" (azt hiszem ezt csak a lányok értik :D) fonalat.
Az is lehet hogy az horgolt lesz... még kialakul.
Azért sok időt nem szánok rá, mert most vannak ugye a hidegek... De valahogy a páromnak készülő, unalmasan fekete sállal nehezen haladok, hiába imádom a nyakmelengető leendő gazdáját. ♥

Nincsenek megjegyzések: