2014. február 15., szombat

Új anyag és új paletta

Úgy látszik eddig nagyrészt csönben voltam, most meg rám tört az írás... de hát így van.
Ma valahogy annyi minden történt! ... és persze az elmúlt napokban, hetekben is, csak nem húzott ide a bloghoz, valamiért. Talán mert annyi mindent írtam papírra, füzetekbe, levélbe...

Már hónapok óta fontolgatom, hogy vegyek-e Fimo gyurmát. Nincs munkám, lassan fél éve és havi, rendszeres bevételem nagyjából két hónapja. Bár tudatosan pihenek, tartalékoltam a regenerációra, alaposan megfontolom mire költök és miért. Így aztán erős túlzásnak tűnt a sok itthon lévő kreatív hozzávaló mellé még további, igen drága alapanyagot is venni.

A terület nem teljesen ismeretlen számomra, hiszen sok-sok évvel ezelőtt, amikor a gyerekeim még kicsik voltak, néhány évig ebből éltem, éltünk. Figurákat, kitűzőket és gyűrűket is készítettem, igaz nem ilyen minőségi alapanyagból.
Ezért is gondolkodtam annyit, vajon hogy menne most, mit tudnék készíteni belőle, élvezném-e annyira, mint akkor és mennyire viselné meg a gyulladt izületeimet.


Ma a párom elvitt a közeli Frei café-ba és az illatos kávé elhürbölése után bejött velem a Kreatív-Hobby boltba is. Persze szokás szerint a gyurmákhoz siettem, és érkezett fehér (amit egy ideje kitűztem feltételnek az esetleges vásárláshoz). Láthatta mennyire lelkesedek és neki is megtetszhettek a telt, varázslatos színek, mert azt mondta, nyugodtan választhatok néhányat, megveszi nekem...í
Az alapos fontolgatás után választott gyurmákkal a pénztárhoz sorakoztunk, ahol kiderült, ezen a hétvégén akciók, kupon-napok vannak és 20%-os kedvezménnyel tudunk vásárolni. Hű! Akkor esetleg még néhányat... Vissza is mentünk választani még egy színt és még egyet... és végül visszarohantam a csillogós pirosért is, mert bár csak az csillogós, de a normál palette piros színe nem volt olyan, mint ez. Végül tizenegy apró kis csomag került a kosárba, majd a kreatív kuckóm asztalkájára ma!

Délután aztán belevetettem magam, hogy további ötleteket gyűjtsek a Pinterest - polymer clay board-omra és ha a kezem is úgy akarja, holnap neki is látok az alkotásnak!

Nincsenek megjegyzések: