2015. október 20., kedd

50 dolog, 50 előtt – bakancslista

Panyi Zsuzsi "40 dolog, 40 előtt – bakancslista" blogbejegyzése inspirálja ezt a "fogadalmat". Bevallom félve vágok bele, több szempontból is. Ő még csak 40 lesz és 40 fogadalmat írt fel, így nekem - ha követem az ő "szabályát" - 50-et kéne... És még nem is ez a nehezebbik fele.
Nem tudom ő milyen ember, de azt igen, hogy én nem nagyon bírom és nehezen viselem a kötöttségeket, a szabályokat, az ismétlődő dolgokat, a fogadalmakat, így ez mindennel szembe megy, ami nekem komfortos.
No de nem baj, mert az első fogadalmam úgyis az lesz (és istibizi az is lett volna), hogy kilépjek valamivel a komfortzónámból, így ha optimistán nézem, az első listatagot már ki is húzhatom, ha létrehozom ezt a listát...
Először arra gondoltam, csak magamnak írom meg, próbaként, de az nem vállalás, szóval belevágok. Hú! 3... 2.. 1.

1. tenni valamit kilépve a komfortzónámból Íme, itt ez a lista! :)
2. elkészíteni 50 új kupakot
3. elmenni Barcelonába, legalább egy hétvégére
4. karácsonyi vásárba menni
5. elolvasni legalább 12 könyvet mától 2016. október 15-ig
(az a biztos ha erről a moly-ra írok beszámolót, akkor tuti lesz nyoma is)
(A Marsi nem ér, azt már elkezdtem előbb)
6. házi gumicukrot készíteni
7. teljesíteni az 50 hét 50 ajándék tervemet (erről bővebben hamarosan)
8. ültetni egy bokrot a kertünkbe
9. belevágni a 100 days project kihívásba (ha minden igaz 2016. júliusban indul)
10. teljesíteni a 100 days projectet!
11. sosemlátott rokonokkal találkozni
12. elkezdeni a jógázást Adriene-vel
13. eperlekvárt főzni
14. madárodút rakni a kerti ház falára
15. festeni egy akvarell vagy olajképet
16. készíteni egy szép fülbevalót Elkészült, többen azt mondták szép! :)
17. internetmentes napo(ka)t tartani
18. elmenni operába és meghallgatni egy Verdi vagy Puccini opera előadást
Voltam!
19. fondant készíteni
20. kalendáriumot használni Használom, imádom!
21. csinos cakepop-okat készíteni
22. hintázni egy játszótéren
23. kézműves workshopon újat tanulni
24. Pavlova tortát sütni
25. vicces gumikacsát venni igaz nem vettem, hanem kaptam...
26. írni egy mesét
27. sk névjegykártyát csinálni
28. újraolvasni A Mester és Margarita-t
29. barátokkal bográcsozni
30. gasztronómiai fesztiválra menni
31. sorozatmaratont tartani reggelig
32. talpmasszázsra menni
33. saját sütésű kenyeret majszolni
34. megtervezni a logómat
35. szerezni egy különleges esernyőt, amit szeretek és használok
36. bento boxba alkotni valami gyönyörűséges ebédet
37. beszerezni egy szoknyát és hordani!
38. egyedi, saját vászoncipőt festeni
39. varrni egy ruhadarabot és azt hordani
40. hajnalban úszni természetes vízben (a hajnal legkésőbb 6 óra :D)
41. újraolvasni a Korbács-ot
42. elutazni Bretagne-ba, ha lehet (ha nem sikerül akkor virtuálisan)
43. fotónapló-napot tartani, óránkénti fotózással
44. erdei túrára menni teljesült!
45. ismeretlen(eke)t megajándékozni "csakúgy"
46. homokvárat építeni
47. tábortűznél énekelni
48. elmenni egy jazz koncertre/estre
49. friss házi tésztát gyúrni és ételnek elkészíteni, az élményt bloggolni
50. elolvasni A funtineli boszorkány-t

* Ezt a listát frissítem majd, ahogy teljesül. És ha megcsinálom, akkor szerintem 50 évesen készítek egy 60-as listát, amit 60 éves koromig teljesítek. Kevésbé lesz feszes mint ez, cserébe nagyobb léptékű vágyakat és kihívásokat választok majd!
Köszönöm az inspirációt Zsuzsi!

2 megjegyzés:

panyizsuzsi írta...

Hajrá, drukkolok!

Lily írta...

Köszönöm. Nem tudom te mennyire voltál bátor, én aludtam rá egyet mielőtt ki mertem posztolni! :)